Nadjas blogg

Alla inlägg under juli 2011

Av Nadja - 31 juli 2011 13:12

Just nu sitter vi i bilen påväg t Motala   

Vet inte riktigt när vi e framme men tror att det ska ta typ tre timmar.


Vad gör ni nu?


 

Av Nadja - 30 juli 2011 21:12

Nu är allt packat och klart    

Kameran packas självklart ner i väskan så ni får hoppas på många bilder!


Tänkte fakiskt inte säga så mkt mer men vi hörs nog imorrn :D


 


Av Nadja - 30 juli 2011 17:10

Guuuuud vad trött jag e asso!

Ligger i soffan  o tar det lungt. Skönt!!! Imorrn åker vi typ kl 10 åker vi hemifrån. Datan följer med så ska försöka blogga så mkt som möjligt men förvänta er inte att jag bloggar flera ggr per dag. Vi kmr nog få det supermysigt!



 


 



Av Nadja - 30 juli 2011 12:11

  

                                                 Att jag....

  1. ... spelar golf
  2. ... tror på spöken
  3. ... har varit på kollo fem gånger
  4. ... älskar att shoppa
  5. ... är väldigt sparsam
  6. ... gillar att baka
  7. ... har glasögon
  8. ... älskar att vara utomlands
  9. ... gillar skolan
  10. ... är väldigt nogrann
Av Nadja - 30 juli 2011 10:07

Hellu!

Vaknade för typ tio minuter sen :D

Idag vet jag faktiskt inte vad vi ska göra förutom

att åka till pappa lite senare.

Imorrn ska vi till Motala! Pappa, jag, Claudia, Paula o Emilio!

Vi har hyrt nån stuga där så vi ska vara där i typ en vecka :D



Igår kväll gjorde jag en överraskning för familjen :D

Jag gjorde blåbärssmoothie.....


                                    


                                        Och .....

  


                                    .... kladdkaka!


Så här såg min tunga ut efter att ha druckit upp hela smoothien:


  

Man kanske inte ser hur blå/lila den e på datan men i verkligheten var det mkt mer färg!


// Nadja       


Av Nadja - 29 juli 2011 23:07

Idag när vi vaknade (jag o Jossan asso) tog vi det lite lungt o gjorde inget speciellt.

Sen hängde vi upp några fler lappar o sen åkte vi hem till Jossan ett tag o efter det åkte mamma o jag till Vårdcentralen men när vi väl kom dit ångrade vi oss för att det var sån kö så vi åkte till Jossan igen o jag o hon gick till Brosjön :D


   


                 Godnatt!                     

                 

Av Nadja - 29 juli 2011 19:04

 

Nån som vill göra ett länkbyte?

Kommentera!


Av Nadja - 29 juli 2011 17:50

Igår började vi dagen med att bada med

Jossan & hennes familj!

Efter det hängde Jossan på oss hem för att sova hos oss!

Vi bestämde oss för att hänga upp lappar

lite här och där för att hjälpa till och rasta hundar.

Det stod typ såhär:

Hej!

Har du en hund och behöver hjälp att rasta den?

Då kan ni kontakta oss.

Vi är två tolvåriga tjejer som gärna hjälper till!

Ni kan kontakta oss via mail på:

viesommarjobbare@gmail.com

PRIS!

20 / halvtimme

50 / timme

 

Hoppas vi ses / Josephine & Nadja

 

 

Sen bakade vi chokladbollar som vi sålde eller snarare "försökte" hihi!


   


Så gjorde vi en skylt till chokladbollarna....


  


Jossan stod med skylten o försökte sälja hihi!


  


Det gick som sagt inte så bra men vi hade kul!


På kvällen gjorde mamma blåbärssmoothie :D


  Muuuuuums!



Om mig :D


Hej! Jag är 12 år och heter Nadja. Mina intressen är att rida, spela golf, dansa, blogga, vara med vänner och mycket mer. Hopppas att du vill följa bloggen tillsammans med oss andra. Glöm bara inte att KOMMENTERA!!!!!!

Klicka här så tjänar jag pengar :)

Här kan du fråga vad du vill :D

1 besvarad fråga

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra!
 Sådär!
 Dålig!
 Jättebra!
 Jättedålig!
 Vet inte!
 Uppdatera mer!
 Bästa bloggen jag har läst!
 Sämsta bloggen jag har läst!

Har du missat något? Sök här!

Kategorier

Senaste uppdatering

Tryck här om du vill kolla de andras bloggar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

RSS

Arkiv

Bloggerfy

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards