Nadjas blogg

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Nadja - 1 augusti 2011 09:37

Igår kom vi fram typ kl 5 elr 6 (?)!

Vi badade i pool med vattenrutsckanor (stavas?) o sånt   

Sen badade vi oxå i sjön. Det var jätte långgrunt.


Stugan är jättemysig!

Det e två sovrum, en med en dubbelsäng och en med en våningssäng o sen finns det ett bäddsoffa. Det finns kök och toalett oxå. Typ precis utanför stugan finns det poolar. Det kostar egentligen men vi får komma in gratis via ett kort eftersom vi bor här just nu :D Om man går typ hundra meter ner så kommer man till en strand.

Låter det inte mysigt?


Har tyvärr inte hunnit ta några bilder men det kommer!


 

Tidigare månad - Senare månad

Om mig :D


Hej! Jag är 12 år och heter Nadja. Mina intressen är att rida, spela golf, dansa, blogga, vara med vänner och mycket mer. Hopppas att du vill följa bloggen tillsammans med oss andra. Glöm bara inte att KOMMENTERA!!!!!!

Klicka här så tjänar jag pengar :)

Här kan du fråga vad du vill :D

1 besvarad fråga

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra!
 Sådär!
 Dålig!
 Jättebra!
 Jättedålig!
 Vet inte!
 Uppdatera mer!
 Bästa bloggen jag har läst!
 Sämsta bloggen jag har läst!

Har du missat något? Sök här!

Kategorier

Senaste uppdatering

Tryck här om du vill kolla de andras bloggar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

RSS

Arkiv

Bloggerfy

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards