Nadjas blogg

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Nadja - 10 augusti 2011 20:39

Jag är med och tävlar på en blogg där man ska skriva ordspråk som man tycker är fina så ska hon sen välja ut den som hon sen tycker är finast. Så nu har jag o mamma hittat fram tio ordspråk som är väldigt fina o då vill jag jättegärna att ni ska rösta på den ni tycker är finast. Skriv numret som står innan de ordspråk du vill rösta på.

Vill du också vara med i tävlingen? Tryck här 


   



Snälla, rösta! Ni kan hjälpa mig 


att vinna. Skriv gärna om det 


här på er blogg (om ni har en). 


Ni kan rösta fram till den 13 


augusti och ni som röstar får 


också en länkning i ett inlägg.


Ps; man behöver självklart inte 


ha någon blogg för att kunna 


rösta!   



Av Nadja - 10 augusti 2011 19:30

 


   


Vill ni följa min blogg via "Blogkeen"  eller "Bloglovin"?

Av Nadja - 10 augusti 2011 17:32

Tja! Nu vare dags att blogga tyckte jag o de gjorde säkert ni med  Nää men nu har filippa åkt o vi ska snart äta middag. Vill skulle fråga om hon kunde sova hos mig idag elr ja har frågat nu ska bara hon göra de ;)

Idag har vi spenderat halva dagen på Lagnö. Vi åkte badring o ramla av två ggr o vi åkte vattenskoter o då åkte vi på jättestora Birka Paradise vågor de va askul   



Tidigare månad - Senare månad

Om mig :D


Hej! Jag är 12 år och heter Nadja. Mina intressen är att rida, spela golf, dansa, blogga, vara med vänner och mycket mer. Hopppas att du vill följa bloggen tillsammans med oss andra. Glöm bara inte att KOMMENTERA!!!!!!

Klicka här så tjänar jag pengar :)

Här kan du fråga vad du vill :D

1 besvarad fråga

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra!
 Sådär!
 Dålig!
 Jättebra!
 Jättedålig!
 Vet inte!
 Uppdatera mer!
 Bästa bloggen jag har läst!
 Sämsta bloggen jag har läst!

Har du missat något? Sök här!

Kategorier

Senaste uppdatering

Tryck här om du vill kolla de andras bloggar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

RSS

Arkiv

Bloggerfy

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards