Nadjas blogg

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Nadja - 22 augusti 2011 21:26

Efter skolan idag var jag hemma lite och sen hämtade mamma mig och vi åkte till hööks för att köpa ridgrejer till mig. Lägger kanske upp bild imorrn. Då ska oxå Felicia med hem för det är ridning :)

Idag gjorde Jocke en lyxmiddag till oss. Nämligen tre rätters middag ;)


FÖRRÄTT:


  

Förrätt - toast med sallad och nån röra


VARMRÄTT:


  

Varmrätt - thaikyckilnggryta med sallad


EFTERRÄTT:


  

Efterrätt - jordgubbspaj med glass

Av Nadja - 22 augusti 2011 12:49

Fråga till er läsare:





Tycker ni att jag ska byta


blogg?





 

Ps; kommentera gärna ja/nej.


Om "ja" skriv varför och vad ni


tycker att den nya ska heta.


Om "nej" skriv varför.


Tack!


Av Nadja - 22 augusti 2011 11:40

Rubriken stämmer helt klart. Vad ska jag göra?


Facebook; check!

Kollat bloggar; check!

Försökt lära mig om gimp; check!

Bloggat; check!

Chattat; check!


Vad mer kan man göra? Snälla kommentera!

Av Nadja - 22 augusti 2011 10:45

Så nu är första skoldagen över och jag är hemma :)

Kerstin (min lärare) pratade och vi fick massa papper och sånt. Jag fick reda på att vi inte kommer börja med betyg :) men det blir nationellaprov (stavas?) :(

Men nu ska jag inte bara tänka på det negativa utan det som oxå kmr bli roligt i skolan t.ex hemkunskap osv.

Nä nu ska jag väl hitta på nåt kul! Tjarrå ;)

Tidigare månad - Senare månad

Om mig :D


Hej! Jag är 12 år och heter Nadja. Mina intressen är att rida, spela golf, dansa, blogga, vara med vänner och mycket mer. Hopppas att du vill följa bloggen tillsammans med oss andra. Glöm bara inte att KOMMENTERA!!!!!!

Klicka här så tjänar jag pengar :)

Här kan du fråga vad du vill :D

1 besvarad fråga

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra!
 Sådär!
 Dålig!
 Jättebra!
 Jättedålig!
 Vet inte!
 Uppdatera mer!
 Bästa bloggen jag har läst!
 Sämsta bloggen jag har läst!

Har du missat något? Sök här!

Kategorier

Senaste uppdatering

Tryck här om du vill kolla de andras bloggar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

RSS

Arkiv

Bloggerfy

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards