Nadjas blogg

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Nadja - 4 augusti 2011 21:08

Söndag, 31/7: Vi åkte hemifrån runt ett o då hämtade vi Paula o Emilio o sen åkte vi iväg. Det tog tre elr fyra timmar. Vi stannade bara en gång (tror ja) och det var när vi åt. När vi kom fram badade vi i en pool som var typ precis bredvid stugan det var bara ett stängsel mellan. Stugan såg ut såhär:


      

I stugan fanns det två sovrum. En med en våningssäng o en med en dubbelsäng. Det fanns oxå en bäddsoffa. Jag sov i våningssängen alla nätter. Ibland nere ibland uppe.

Det fanns toalett o kök o ute fanns det en altan o precis bakom stugan fanns det en liten "park" med gungor o sånt.

Så här nära hade vi till poolområdet:


  

(Precis vid stängslet börjar gräsmattan och typ fem meter bort från bilden e stugan)


Måndag, 1/8: På morgon vaknade vi och åt frukost o sen badade vi i poolen. Det fanns tre vattenrutckanor. En röd.....:


  

....och två blå som jag inte har några bilder på.

Det var jättekul att åka på såna där blå som jag åkte på på bilden!

Sen gick vi till stranden. Det var jätte långgrunt.


Tisdag, 2/8: Idag badade vi som vanligt i poolen.


 

Sen gjorde vi typ inget speciellt.


Onsdag, 3/8: Som alla andra dagar badade vi idag i poolen oxå o lite senare badade vi i sjön.


  



Torsdag, idag, 4/8: På morgonen städade pappa o Paula för att senare åka hem till Stockholm igen. Sen badade vi lite i poolen o sen åkte vi. Vi stannade o åt på MAX.

Sen stannade vi oxå på Stadium o jag köpte ett par rosa mysbyxor:


     Och nu e vi hemma! 


Det var allt jag hade att berätta om de fem dagarna vi va i Motala, puss å kram! <3 


   


Tidigare månad - Senare månad

Om mig :D


Hej! Jag är 12 år och heter Nadja. Mina intressen är att rida, spela golf, dansa, blogga, vara med vänner och mycket mer. Hopppas att du vill följa bloggen tillsammans med oss andra. Glöm bara inte att KOMMENTERA!!!!!!

Klicka här så tjänar jag pengar :)

Här kan du fråga vad du vill :D

1 besvarad fråga

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra!
 Sådär!
 Dålig!
 Jättebra!
 Jättedålig!
 Vet inte!
 Uppdatera mer!
 Bästa bloggen jag har läst!
 Sämsta bloggen jag har läst!

Har du missat något? Sök här!

Kategorier

Senaste uppdatering

Tryck här om du vill kolla de andras bloggar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

RSS

Arkiv

Bloggerfy

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards